دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C364
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C364

نوع: لیزری، ایستاده رنگی
زمان تهیه اولین کپی: سیاه و سفید: 5.3 ثانیه و رنگی: 6.9 ثانیه
سرعت کپی: 36 برگ A4 در دقیقه و 18 برگ A3 در دقیقه
وضوح چاپ:  1200*1200 dpi
حافظه: 2048 مگابایت

معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C364

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C364 برای استفاده در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ تکثیر و استفاده در حجم کاری سنگین انتخاب بسیار ایده آلی است. این دستگاه کپی محصول شرکت کونیکا مینولتا است که قابلیت کپی، پرینت و اسکن را دارد و کیفیتی عالی هم در چاپ سیاه و سفید و هم در چاپ رنگی به شما ارائه می دهد.

شما می توانید از دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا Bizhub C364 به منظور چاپ در ابعاد بزرگ (A3) و همچنین چاپ بنر در ابعاد حداکثر 1.2 متری استفاده کنید. گنجایش بالای کاغذ، مجهز بودن به صفحه نمایش 9 اینچی لمسی و رنگی و سرعت مناسب در چاپ رنگی برخی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت این دستگاه کپی در میان کاربران شده اند.

 

معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C364

 

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C364

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C364 اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 5.3 ثانیه و اولین کپی رنگی را در عرض 6.9 ثانیه ارائه می دهد و پس از آن سرعت کپی و پرینت های متوالی آن به 36 برگ در دقیقه در هر دو حالت یک رو و دو رو می رسد. همان طور که اشاره شد این دستگاه کپی از قابلیت چاپ بر روی کاغذ A3 نیز برخوردار است که سرعت آن در این حالت به 18 برگ در دقیقه می رسد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم رزولوشن کپی 600*600 dpi و رزولوشن پرینت 1200*1200 dpi این دستگاه کپی رنگی است که باعث می شود تا تصاویر و متون چاپ و کپی شده با آن از میزان خوانایی و کیفیتی عالی برخوردار باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C364

حداکثر توان ماهیانه دستگاه کپی ایستاده کونیکا مینولتا مدل Bizhub C364 انجام 125 هزار کپی یا پرینت است؛ اما اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید پیشنهاد می کنیم تا مطابق با توصیه شرکت سازنده از این دستگاه کپی کونیکا مینولتا برای 40 هزار چاپ در ماه استفاده کنید.

برای اتصال دستگاه فتوکپی بیزهاب C364 به کامپیوتر یا لپ تاپ می توانید از پورت USB 2.0 موجود بر روی بدنه و کابل استفاده نمایید. همچنین دستگاه کپی اداری Bizhub C364 با شبکه های کابلی پرسرعت سازگار است و می توان با استفاده از این دستگاه در شبکه، آن را به چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان متصل نمود. لازم به ذکر است که این دستگاه کپی از متدهای امنیتی کاملاً مطمئن بهره می برد و در استفاده های گروهی از اطلاعات شما به خوبی محافظت می کند.

نکته قابل ذکر در رابطه با دستگاه کپی چند کاره کونیکا مینولتا Bizhub C364 این است که این دستگاه با سیستم عامل ویندوز نسخه های 7، ویستا و XP، مک و لینوکس سازگار می باشد و در کار با نسخه های جدید ویندوز ممکن است با مشکل مواجه شود.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C364

 

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Konica Minolta Bizhub C364

ظرفیت کلی کاغذ دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C364 در حالت استاندارد برابر با 1150 برگ (شامل دو سینی 500 برگی و یک سینی چند منظوره 150 برگی) است. این دستگاه کپی در رابطه با استفاده از سینی های اختیاری بسیار انعطاف پذیر است و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از یک سینی 500 برگی، یک سینی دوتایی هریک با ظرفیت 500 برگ یا یک سینی بزرگ 2500 برگی در آن استفاده نمایید. در هنگام تهیه سینی های اختیاری توجه داشته باشید که دستگاه کپی 3 کاره رنگی کونیکا مینولتا Bizhub C364 حداکثر ظرفیت 3650 برگ کاغذ دارد و استفاده از تمام این سینی ها در کنار هم امکان پذیر نیست.

در دستگاه فتوکپی چند کاره بیزهاب C364 از یک تونر کارتریج مشکی با مدل TN322 (ظرفیت چاپ 27000 برگ) و سه تونر کارتریج رنگی از سری تونرهای مدل TN321 (ظرفیت چاپ 25000 برگ) استفاده شده است. این تونر کارتریج ها برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود و تا آخرین قطره بدون رخ دادن مشکلاتی مانند خشک شدن یا افت کیفیت قابل استفاده هستند. برای دریافت قیمت تونر دستگاه کپی کونیکا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Konica Minolta Bizhub C364

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C364

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز می توانید بر روی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C364 حساب باز کنید. اسکنر تعبیه شده در این دستگاه کپی دارای سرعت 160 تصویر در دقیقه می باشد و امکانات یک اسکنر رومیزی را در اختیار شما می گذارد. از جمله این امکانات می توان به قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های JPEG، TIFF، PDF و XPS و ارسال اتوماتیک آنها به ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه اشاره کرد.

شما می توانید برای دریافت قیمت انواع دستگاه کپی و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C364 به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. برای ارتباط با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان، می توانید نظرات و سؤالات را خود در رابطه با این محصول در بخش کامنت های همین صفحه ثبت نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 25 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی